top of page
  • gefenbentsur

10 סיבות לשתות אלוורה כל יום

עודכן: 20 בנוב׳ 2021


גפן בן צור נטורופתית N.D


ביוון העתיקה כינו אותה "צמח הקסם", במצרים העתיקה היא זכתה לכינוי "צמח האלמוות". את האלוורה כולם מכירים, מדובר על אחד הצמחים הנחקרים ביותר בעולם. לצד השימושים המוכרים באלוורה להרגעת העור, יש לה יתרונות בריאותיים רבים כאשר צורכים אותה בלקיחה פנימית. היא עושה פלאים לגוף!

הנה 10 יתרונות בריאותיים בשתייה של אלוורה רפואית שלא הכרתם.


(1) צמח האלוורה יעיל במיוחד בטיפול ותמיכה במערכת העיכול. אלוורה תורמת לחידוש ריריות, מקלה במצב של צרבת וריפלוקס.



(2) אלוורה עשירה בנוגדי חמצון ומכילה רכיבים אנטי בקטריאליים ואנטי ויראליים. שתייה יומיומית של אלוורה רפואית, מגדילה את רמת נוגדי החמצון בגוף וכך תורמת לנטרול הרדיקלים החופשיים.


(3) שתיית אלוורה משפרת ספיגת ויטמינים, במיוחד ויטמין C וE ועשירה בחומרי הזנה: אנזימי עיכול, ויטמינים, מינרלים ופוליסכרידים בעלי השפעה מועילה למערכת החיסון.


אולי יעניין אותך גם וירוסים: טיפול טבעי


(4) שתיית אלוורה מסייעת לעצירות ומעודדת התרוקנות ופינוי של רעלים ופסולת דרך מערכת העיכול.

חשוב לדעת כי הקליפה של האלוורה מכילה רכיב בשם Alnoine שהוא חומר משלשל ומזיק לבריאות. יש להימנע מתוספי תזונה המבוססים על קליפת האלוורה או מיצויים מהעלה השלם, ולצרוך אך ורק את החלק הפנימי של העלה. החלק הפנימי של האלוורה הרפואית הינו בטוח לשימוש ובעל השפעה מיטיבה על העיכול. שתייה יומיומית עשויה לסייע במניעת עצירות.


(5) לאלוורה השפעה אנטי סרטנית, זאת בזכות השפעה על תאי NK השייכים למערכת החיסון ואחראיים על חיסול תאי סרטן.


(6) לאלוורה יש תכונות פרה-ביוטיות, כלומר, היא תורמת לשגשוג החיידקים הטובים השוכנים במערכת העיכול שלנו וחיוניים לבריאותנו.



(7) אלוורה תורמת לבסיסיות. התזונה המערבית הטיפוסית היא בעלת השפעה חומצית. חומציות יתר ברקמות קשורה לדלקתיות, מחלות כרוניות נפוצות ואף לסרטן. שתיית ג'ל אלוורה תורמת להבססה של הרקמות ולהפחתת החומציות.


(8) ג'ל אלוורה מוכר בעיקר בשל השפעתו החיצונית לפצעים וכוויות בעור. בנוסף להשפעה החיצונית, לאלוורה השפעה מדהימה בצריכה פנימית. שתייה של ג'ל אלוורה טבעי עשויה לסייע בריפוי פצעים לאורך מערכת העיכול - החל מפצעים בחלל הפה (אפטות), כיבים פפטיים (אולקוס) בקיבה או בתריסריון ועד לחלקו האחרון של המעי הגס, להקלה על פיסורה וטחורים.


(9) צמח האלוורה מכיל רכיבים אנטי דלקתיים. צריכה פנימית תורמת להפחתת דלקת, הן באופן מקומי במערכת העיכול, במצב של דלקת בוושט או בקיבה והן על ידי השפעה כללית על הפחתת דלקתיות בגוף.


(10) אלוורה תורמת לאיזון רמות סוכר ושומנים בדם ועל כן עשויה להועיל לאנשים הסובלים מ"תסמונת מטבולית", הכוללת בין היתר רמות גבוהות של שומנים וגלוקוז בדם, המהווים גורם סיכון משמעותי למחלות לב וכלי דם.


אולי יעניין אותך גם דלקת שקטה- מחלות קשות


השפעת האלוורה מגוונת והיא מתאימה גם עבור אנשים בריאים בזכות תרומתה הרבה לבריאות.



חידשתי לכם משהו? מוזמנים לשתף.


באהבה,


גפן בן צור נטורופתית



המחלבה 111 כפר ויתקין

052-3636629

573 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page